Cume coordinar l'embrague è l'acceleratore?

Cume cooperà cù embrague è acceleratore?

Prima, l'attrezzu deve esse in pusizione neutra. Dopu avè principiatu a vittura, preme a frizione finu à a fine, poi mette a marcia in a prima pusizione di marcia. Poi allentà a frizione. Quandu si allenta a frizione, sia lentu. Quandu sentite chì a vittura scossa leggermente è Dopu avè cuminciatu à avanzà, rifornite lentamente, è à u listessu tempu, continuate à rilasciare a frizione finu à chì sia liberata cumpletamente è a vittura principia senza intoppi. cambiante

Quandu ci vole à mette nantu à a marcia alta, ci vole à abbinà a velocità di u marcu di mira, allora ci vole à aghjunghje qualchì acceleratore per fà chì a velocità ghjunghje à a velocità di u marcu di mira (per esempiu, quandu l'armatura hè in marcia 5, a velocità deve ghjunghje à 50 iarde o più). Una volta in su, pudemu pisà a frizione, mette a marcia, è poi liberà dinò a frizione (a velocità pò esse aumentata), è in listessu tempu u acceleratore mantene per mantene a velocità in un intervallu stabile.

Cume cooperà cù l'embrague è l'acceleratore quandu si decelera è cambia?

Quandu avete bisognu di downshift, duvete prima abbassà a velocità. Avemu primu passu nantu à i freni per rallentà, custituiscenu l'acceleratore cù u pede dirittu, alzemu u pede dirittu, pisemu rapidamente u pedale di embrague, è spostemu a leva di marcia in u marcu currispondente. , Rilasciate u pedale di embrague, è mentre liberate u pedale di embrague, pianu pianu pianu nantu à l'acceleratore cù u vostru pede right.

Cume coordinar l'embrague è l'acceleratore?

1. U mutivu di u focu iniziale hè chì a frizione hè alzata troppu prestu.

Quandu 1 à 2 sò vioti, ùn si spegnerà micca quandu u solterà, è cumincierà à aggravassi dopu à 2 à 3, allora duvete alzallu assai pianu quandu hè 2.
Quandu si alza à 2, aumenta leggermente l'acceleratore per mezu per riduce u numeru di bancarelle, (u rifornimentu mentre alza a frizione) ùn hà alcun effettu. Hè un principiu nurmale.

2. A putenza di a seconda marcia pò scalà strade di muntagna, è a velocità pò esse cuntrullata da mezu depressione di l'embrague in a seconda marcia. (In u casu di una veloce velocità U-turn). Se a velocità U-turn hè rapida o lenta, aduprate 1 marcia per cuntrullalla.

3. A velocità hè ghjustu è a vittura ùn fermerà micca. Per ralentisce, appughjate l'embrague, è per accelerà, aumentate l'acceleratore. In circustanze nurmali, a girata hè cuntrullata da 2 marce.


Tempu di posta: Aug-27-2020