Quantu chilometri per cambià i dischi di frenu ogni volta?

Si dice chì e pastiglie di frenu ùn sò micca fissate quantu volte per cambialu. Dipende da e cundizioni di guida è da l'abitudine di cunduce. Queste abitudini influenzeranu l'usu di e pastiglie di frenu. Se pudete ammaestrallu bè, truverete chì in parechji casi ùn ci hè mancu bisognu di pisà i freni. Se u film hè adupratu bè, pò ghjunghje à 100.000 chilometri.

Dopu, in quali circustanze anu bisognu di rimpiazzà e pastiglie di frenu, pudete passà per e seguenti ispezioni rigulari, è rimpiazzalli immediatamente se soddisfanu e condizioni.

1. Verificate u gruixu di e pastiglie di frenu

Verificate se e pastiglie di frenu sò magre. Pudete aduprà una piccula torcia per osservà è ispezionà. Quandu l'ispezione trova chì u materiale di frizione nera di e pastiglie di frenu hè in traccia d'usà, è u spessore hè menu di 5 mm, duvete cunsiderà di rimpiazzallu.

2. U sonu di a frenata

Se sentite un stridu di metallo duru in i freni durante a guida quotidiana, duvete fà attenzione à stu mumentu. Questu hè u ferru di alarma nantu à e pastiglie di frenu hà cuminciatu à portà u discu di frenu, dunque stu sonu di metallu tagliente.

3. Forza di frenu

Quandu cunduce nantu à a strada è pisendu u frenu, se ti senti assai faticu, ci hè sempre una sensazione dolce. Hè spessu necessariu pressà u frenu più in profondità per uttene l'effettu di frenata precedente. Quandu u frenu di emergenza hè adupratu, a posizione di u pedale sarà evidentemente bassa. Pò esse chì e pastiglie di frenu anu perdutu in fondu l'attritu è ​​devenu esse rimpiazzate in questu momentu, altrimenti un accidente seriu accadrà.

Quanti chilometri per cambià u discu di frenu?

In generale, u discu di u frenu hè cambiatu ogni 60.000-70.000 chilometri, ma e specificità dipende sempre da l'abitudini d'usu è l'ambiente di u pruprietariu. Perchè tutti anu abitudini di guida diversi, i dischi di frenu è e pastiglie di frenu sò diverse. In fatti, i dischi di frenu è e pastiglie di frenu sò un compitu impurtante chì deve esse verificatu prima di guidà. Alcuni negozi 4S sò veramente assai responsabili è ponu rammintà chì i dischi di frenu anu da esse rimpiazzati.

Quandu e pastiglie di frenu sò rimpiazzate troppu volte, l'usura di i dischi di frenu aumenterà. À questu mumentu, i dischi di frenu devenu esse rimpiazzati. I dischi di frenu devenu esse rimpiazzati dopu à dui o trè pastiglie di frenu sò stati rimpiazzati in un turnu. Dunque, quandu si rimpiazzanu e pastiglie di frenu, i dischi di frenu devenu ancu esse verificati à tempu, è rimpiazzati quandu sò severamente usati.

In più di l'usura nurmale di u discu di u frenu, ci hè ancu l'usura causata da a qualità di a pastiglia di frenu o di u discu di u frenu è a furmazione di materia straniera durante u funziunamentu nurmale. Se u mozzu di u frenu hè purtatu da a materia straniera, a scanalatura profonda o l'errore di usura di a superficie di u discu (à volte magre o spesse) Si propone chì u rimpiazzamentu influenzi direttamente a nostra sicurezza di guida per via di a differenza di usura.

Punti d'attenzione in u mantenimentu di i dischi di frenu: Perchè i dischi di frenu genereranu assai calore durante a frenata, ùn lavate micca a vittura subitu dopu chì a vittura sia frenata. Duvete spegne u frenu per riduce a temperatura superficiale di i dischi di frenu per impedisce chì i dischi di frenu à alta temperatura si gonfinu per via di u cuntattu cù l'acqua fredda. A calata fredda produce deformazioni è crepe. Inoltre, u megliu modu per aumentà a vita di u discu di u frenu hè di mantene una bona abitudine di cunduce è di pruvà à evità fermate brusche.


Tempu di posta: Aug-27-2020